2019年2月20日水曜日

この人生の中で如何に自分が沢山の人達に助けられてきたのかを思い出しなさい


When I took a nap, I saw a dream that was gently admonished to remember how many people were helped me in my life. Even if it bloken or not being contacted now, The important thing is the warm time was there. I filled with gratitude and love, thank you.
And It was decided I 'm going to the country I had never been conscious of before.

昼寝(夕寝)してたら、この人生の中で如何に自分が沢山の人達に助けられてきたのかを思い出しなさいと優しく諭されるような夢を見た。例え仲違いがあったり今は連絡を取っていなかったりしたとしても、その温かい時間に触れたこと自体が重要なのだと。😊
そして起きたら来週、これまで一度も意識したことのなかった国に行く仕事が決まってた✈️ワクドキ🙌🏻

受講してたイノベーションスクールの広告に〜!@ウィーン

 昨年ウィーンで実際に受講していたイノベーションスクールの広告モデルをしました。 ドライブ中あちこちに見かける・・・笑 パンフレットとウェブサイト上にもちゃっかりと。